Strålende Tentro-gudstjeneste i dag!

Tre flotte gutter markerte avslutningen av sin Tentro-undervisning i Bergen Baptistkirke i dag. Tentro er et frikirkelilg konfirmasjonsopplegg.

Josef, Daniel og David leste fra bibelen og fortalte hvordan de hadde opplevd tentro-tiden sammen med sin lærer Jan Erik Lunde.

Kirken var fullsatt av familier, gjester og menigheten forøvrig og det hele ble en minneverdig feststund.

Dagens kollekt gikk til menigheten Zion i Sri Lanka som var en av kirkene som ble rammet av den fryktelige terroren der 1. påskedag.

Salme 119, 160: "Summen av ditt ord er sannhet" var Lunde sitt hovedbudskap til guttene og til forsamlingen.

Etter talen ble ungdommene

bedt for av Lunde og

møteleder Svein Tuft.

De kvitterte med å takke

sin lærer for en flott tid

med blomster og gave.

Kirkekaffen sto tamilgruppen for denne søndagen og vestibylen var fylt til trengsel av alle som ville smake den gode maten og de nydelige kakene som var laget til!