Besøk fra Stavanger baptistmenighet

I typisk Bergensvær kunne vi ønske gruppen på 12 unge og voksne fra Stavanger baptistmenighet velkommen til utvekslingshelg. Med pastor Dag Frode Vaagsnes og ungdomsleder Karla Faur i spissen ankom de med egen minibuss kl. 22 på fredagskvelden. Da var bordet dekket og felt- og flatsenger var gjort klar i u-etasjen.

Det ble en flott helg der fellesskapet med våre egne unge sto i fokus. Det ble sightseeing i byen, på Fløyen og akvariet, ungdomskveld lørdag og gudstjeneste søndag. Mange ga uttrykk for takknemlighet over nye bekjentskap, inspirerende vitnesbyrd, bønn, sang og forkynnelse!

I gudstjenesten talte pastor Vaagsnes sterkt og oppløftende om vår tro og på slutten overrakte han en flott lykt som et symbol på at vi skal være verdens lys - og håpet på at vi ville tenke på Stavangermenigheten hver gang vi tente dette lyset!

Vi takker gjengen fra Stavanger for at de tok den lange turen, ønsker de god tur hjem og Herrens velsignelse over arbeidet i oljebyen! Vårt håp er at vi kan sees igjen om ikke så lenge !

Siste innlegg
Arkiv