Bergen baptistmenighet i ferietiden

Sommeren på vestlandet har vist seg fra sin aller beste side så langt i år! Vi håper at alle medlemmer og venner av menigheten får benytte ferietiden til å fylle batteriene, hvile ut, få tankene vekk fra jobb og skole og ha det fint og trivelig sammen med familie og venner!

Men menigheten tar ikke helt ferie. Vi feirer gudstjeneste hver søndag i sommermånedene, se månedsplanene. Hvis du er i byen er du selvsagt varmt velkommen til både bønnemøter og gudstjenester! Takk til alle som stiller opp i ferietiden!

Vår forstander Jan Helge Hindenes har ferie i ukene 30 - 33. Dersom det i denne perioden skulle være behov for kontakt i forbindelse med dødsfall, kan følgende kontaktes:

22. juli - 5. august: Svein Tuft, tlf. 412 35 101.

6. - 22. august: Åge Frantzen, tlf. 975 30 339.

Vi takker alle som har bidratt til et fremgangsrikt første halvår i vår menighet og ønsker hver og en vel møtt til samlingssøndag 26. august! Vi sender med en velsignelse fra keltisk tradisjon.