Takk fra karengruppen

I menighetsmøtet 18. September ble det besluttet å gi 5 % av fjorårets gaveinntekter til misjon. 75 % av det til baptistsamfunnets ulike misjonsprosjekter og 25 % til annen misjon. Av dette gikk kr. 3.000 til karengruppens arbeid i Thailand. Her følger takkebrev fra karengruppen.

Kjære menighet

Takk for at dere støttet karengruppens misjonsarbeid med 3000 kr. Disse pengene gikk til Pah Day barnehjem/kostskole som ligger i Thailand på grensen mot Myanmar. Det er 50 barn som bor der. Noen har ingen foreldre, mens andre bor langt borte fra foreldrene for å kunne gå på skole. Da de har foreldre som bor i Myanmar som ikke får økonomisk støtte for å sende barna til skolen.

Vi brukte pengene til å kjøpe risposer og toalettsaker (såpe, tannbørste, shampo, tannkrem osv.).

Pah Day barnehjem/kostskole takker Bergen Baptistmenighet for gavene. De har sagt at de vil huske oss i bønn.

Her er bildet av barna som spiser mat som karengruppen har støttet de med tidligere.