Hosianna, hosianna i det høyeste!

Palmesøndag med strålende sol i Bergen. Mange har reist på påskeferie, men det er også mange som feirer påske i byen. Her i Baptistkirken har vi en målsetning om å ta høytidene tilbake, derfor har vi et innholdsrikt påskeprogram foran oss.

Palmesøndag fikk vi se noe av det fantastiske mangfoldet vi har! Søstrene Jane og Juliet Taru beriker oss ofte med sin sang og spill. I dag sang de duett «Hosianna in the highest», en sterk tekst.

Deretter fikk vi «Amazing grace», spilt av Josef på trompet sammen med sin far Andris, som spiller saxofon. Nydelig! De får det til å virke så enkelt, men det ligger mye øvelse bak.

May Thanh Nguyễn har spilt og sunget for oss ved flere anledninger. I dag fikk vi høre «Thank You», en gripende tekst om takknemlighet for det Jesus har gjort for oss. Veldig inspirerende at vi har så mange ulike talenter iblant oss!

Pastor Jan Helge Hindenes delte Guds ord med oss. Som vanlig vel verdt å lytte til! Hør gjerne talen om igjen her på siden.

Til avslutning sang Marit Rasmussen «You raise me up»! En nydelig gudstjeneste!

VELKOMMEN TIL PÅSKENS MØTER

Skjærtorsdag kl 16 (kirken er åpen fra kl 14)

Langfredag kl 11

1.påskedag kl 11

Bønneleder i Det Norske Baptistsamfunn Bjørn Olav Hansen taler i alle møtene. Flere deltar.