ESEL KOM TIL GUDSTJENESTEN!

Alle-sammen-gudstjeneste er når menigheten kommer sammen på tvers av alder og kultur. Og jammen dukket det ikke opp et esel også!!

Gudstjenesten ble innledet av en gjeng «erfarne ungdommer» som sang «Han har beseiret alt det onde», fra repertoaret til det gamle ungdomskoret…..

Viktoria på 10 år leste høyt og tydelig fra Ordspråkene, helt utenat! Det er bare å beundre hvor flink hun er å huske Guds Ord.

Deretter var det Danielle sin tur til å synge solo. Hun er nå blitt skolejente, og så ut til å trives på scenen med en mikrofon i hånden. Først helt alene, deretter som forsanger for oss alle med «Min båt er så liten». Håper Danielle vil synge for oss flere ganger.

Dagens tekst ble lest på engelsk, som er språket til Linda fra Zambia.

Så var det dette eselet. Tror du ikke det kom 4 uker for tidlig?! Møteleder måtte snakke til eselet. «Kom tilbake søndag 16.desember kl 16, sammen med Josef og Maria. Ta med deg en venn den dagen, så synger vi julen inn».

Pastor Jan Helge Hindenes sto for undervisningen om vårt Gudsforhold, den kan du høre om igjen her på nettsiden.

«Ren og rettferdig» passet godt til avslutning, - tydelig at mange hadde gode minner til den tradisjonelle salmen.

Siste innlegg
Arkiv