Meland søsknene

«Navnet over alle navn er Jesus!» runget det over Slettebakken i helgen. Søsknene Meland var på besøk, og holdt sang- og vekkelsesmøte fredag og lørdag.

Mange mennesker møtte fram for å høre søskenflokken synge gode evangeliske sanger, og flere ga gode tilbakemeldinger på at det var godt å være i baptistkirken. Mange gjestet kirken vår for første gang, - la oss håpe det ikke blir med den ene gangen. Bergen baptistmenighet ønsker å være en åpen og inkluderende menighet som tar godt imot mennesker som er på jakt etter et åndelig hjem.

Team Meland deltok også i gudstjenesten søndag formiddag. Her var det «stinn brakke», - det ble satt inn rikelig med ekstra stoler. Mye sang og musikk, sunn og god forkynnelse, og et dekket nattverdsbord. Det hele ble avrundet med kirkekaffe der det er ungdommene som står for salg av mat hele november måned. De håper å få inn litt inntekter til sitt arbeid.

Navnet over alle navn er Jesus! La oss holde fast på det navnet.