God jul til våre tusen lesere!

Siden mai måned og frem til uken før jul, har mer enn tusen forskjellige personer vært innom vår nettside! Med tanke på at menighetens antall er ca 300, er det hyggelig å se at så mange andre også titter innom og leser om vår virksomhet! Det viser at interessen for det vi driver med og det som informeres om på nettsiden - herunder mp3-talene som legges ut fra våre gudstjenester - har interesse langt ut over menighetens egne medlemmer.

Hvis du vil kommentere noe av det du leser på siden vår eller du ønsker kontakt med menigheten, er det mulig å benytte kontaktsiden. Det du skiver der, mottas av pastor eller andre i menighetens ledelse.

Fra redaksjonen ønsker vi alle våre over tusen lesere en velsignet julehøytid og et fremgangsrikt nytt år!

Jan Helge Hindenes

pastor