BARNAS FESTLØRDAG 20.MAI PÅ PARKERINGSPLASSEN VED BERGEN BAPTISTKIRKE

Det ble en flott lørdag. Vår søndagsskole-veteran Freda ønsket ca 80 barn og voksne
velkommen. Området var pyntet med ballonger, 2 hoppeslott og med lederne i fargerike t-skjorter. Pippi Langstrømpe, en klovn og en sjørøver var i full aktivitet, og en stor grill sto klar med grillete pølser og brød. Ansiktsmalerne var også på plass med utstyret sitt. Popkorn-maskinen putret og saft og kaffe var klar for servering, mens musikken sørget for stemning.

Det ble dansekonkurranser, potetløp og ikke minst konkurranse om hvem som kunne klare å dytte Arthur ned fra toppen av hoppeslottet. Noen prøvde seg på enhjulssykkel, og det ble litt sjonglering fra enhjulsykkelen.
Dagen startet med tindrende sol, men etter hvert kom skyene - uten at det la noen demper på festligheten.
Barn og voksne koste seg, og dette frister til gjentakelse. Det er bra at kirken kan markere seg i nærområdet og gjøre det lettere for folk å komme innom og bli kjent med hverandre.
Takk til alle som deltok og gjorde dagen til en fest